.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدارحداد نسبت به خريد راى نمايندگان با پول

رئيس مجلس شوراى اسلامى در دوره هفتم با انتقاد شديد از تكرار اشتباه انتخاب و تاييد وزيران بدون بررسى كافى در كشور ، نسبت به خريد راى نمايندگان مجلس با پول به شدت هشدار داد و گفت بايد از اين خطر به خدا پناه ببريم. به گزارش مهر، دكترغلامعلى حداد عادل رئيس كميسيون فرهنگى مجلس روزگذشته در اولين همايش جمعيت رهپويان انقلاب اسلامى كه در تهران برگزار شد طى سخنانى به اهميت تحزب در كشور و به بيان محاسن و معايب كار حزبى پرداخت.
وى با تاكيد بر اينكه عده اى در كشور به كلى اعتقادى به وجود حزب ندارند و آن را يك آفت براى انقلاب اسلامى مى دانند، اظهار داشت: اين موضوع مهمى است و بايد تكليف خود را با طرح اين سوال كه آيا ما در كشور نيازمند حزب هستيم يا نه روشن كنيم. حدادعادل با تاكيد بر اينكه به دليل فقدان احزاب سازمان يافته قدرتمند همواره با مشكل روبرو بوده ايم،گفت: نتيجه اين مشكل اين است مجلسى تشكيل مى شود كه مركب از افراد خوب است اما اين افراد خوب با هم پيوند فكرى، برنامه اى و مرامى ندارند و هماهنگ با هم عمل نمى كنند ، اين واقعيت را در اداره مجلس هفتم لمس كردم. رئيس مجلس هفتم تاكيد كرد: صريحا عرض مى كنم چنين مديريت واحدى در حال حاضر به معنى درست و جامع كلمه وجود ندارد و در نتيجه وقت يك نهاد بزرگ و موثر مانند مجلس به صورت روزمرگى صرف مى شود.
قانون برنامه توسعه و قانون بودجه اجرا نمى شوند
وى خاطر نشان كرد: ما در مسير قانون برنامه حركت نمى كنيم و حتى در مسير اجراى قانون بودجه اى كه خودمان در مجلس تصويب مى كنيم نيز حركت نمى كنيم وقانون بودجه ما ارتباط منطقى با قانون برنامه ندارد.
حزب جاى دين بعضى ها را گرفته است
وى در بخش ديگرى از سخنان خود به عيوب كارهاى حزبى اشاره و خاطر نشان كرد: بت شدن يك حزب از خطرات بزرگى در جامعه ما است كه فرا روى احزاب است. اينكه حزب جاى دين ما را بگيرد، اين مورد كه هر كس عضو ما نباشد ، از ما نيست و اينكه هر حزبى غير از اسم ما داشته باشد از ما نيست در عالم نظر خيلى آسان است.
از خطر خريد راى نمايندگان با پول به خدا پناه ببريم
حداد عادل در ادامه وابستگى مالى احزاب را يكى ديگر از خطرهاى در كمين احزاب خواند و گفت: اين مسير اگر مراقبت نشود ممكن است سر از جاهايى در آورد كه اوضاع ما به اوضاع قبل از انقلاب باز گردد، اينكه به نماينده پول داده شود كه به فلان كس راى بده و به فلان كس راى نده يا به فلان قانون راى بده به فلان قانون راى نده خطرى است كه بايد به خدا پناه برد. در انقلاب اسلامى ، اين خطر در بيخ گوش ماست البته اگر تا كنون توى گوش ما نزده باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.